طریقت جامع

Search
Close this search box.
خواب درمانی جامع

خواب درمانی جامع

«به‌نام حضرت دوست، که هرچه هست و نیست، همه از آن اوست»

خواب‌درمانی جامع (بیست دقیقه‌ای)

آیا مایلید بوسیلۀ خواب به‌مدت بیست دقیقه، تمامی ناراحتی‌هایتان را از بین ببرید و همیشه و در همه حالت شاداب و سر زنده باشید؟!

خواب عارفانه، خواب جامعی است‌که به‌مدت بیست دقیقه صورت می‌گیرد. تمامی خستگی و کسالت رفع شده و احتیاجی به خواب چند ساعته نیست و باعث خود هیپنوتیزم، الهام ( فهمیدن صدای درون- ضمیر ناخودآگاه)، خود درمانی و غیره می‌شود. معمولاً بعد از هر تمرین سخت ورزشی و یا هنگام عصبانیت شدید و یا زمانی‌که بدنتان بیمار است، می‌توانید از این عمل استفاده کنید. این روش توسط استاد «محمّدرضا یحیایی» نویسندۀ کتاب «خواب‌درمانی جامع» ابداع شده و در تمامی موارد موفّقیت‌آمیز بوده. طریقۀ عمل بصورت زیر می‌باشد:

1- ابتدا بدنتان را از کثافت پاک کنید (شستشوی دست و صورت و پاها- استنشاق آب سرد- قِرقِرۀ گلو).
2- به‌حالت معمولی به پشت بخوابید؛ فقط دست‌ها و پاها را از همدیگر کمی باز کنید؛ دست‌ها را طوری بگذارید که پشت دست‌ها بطرف زمین باشد (مثل شکل زیر).
3- پنج مرتبه نفس عمیق بکشید و نگهدارید و خیلی آهسته و آرام تخلیه کنید (از راه بینی).
4- چشم‌ها را ببندید و همینطور نفس‌های عمیق، آهسته و آرام بکشید و به هیچ‌چیز فکر نکنید (خلاءِ کامل).
5- حالا فرض کنید که خونتان کم‌کم به جوش می‌آید، مثل آب جوش که در حال غَلیان است.
6- بعد از حدوداً دو دقیقه، فرض کنید که خونتان در رگ‌ها سرد می‌شود و به‌حالت عادی (37) درجه بر می‌گردد.
7- دو دقیقه بعد، داخل رگ‌های بدنتان را طوری فرض کنید که تمامی کسالت، سُموم بدن، خستگی، بیماری و کلاً نیروهای بد و منفی در بدنتان، تَه رگ‌هایتان رُسوب کرده و خون صاف و پاک و نیرو بخش و نیروهای شادابی، جوانی و قدرت در بالای رگ‌هایتان می‌باشد؛ مُجزا از همدیگر (تفکیک نیروهای منفی از خون).
8- بعد از دو دقیقه، فرض کنید که زمین مثل آهنربا شما را به داخل خودش می‌کشد و آنقدر قدرتش زیاد است‌که نصف بدنتان در زمین فرو می‌رود.
9- حالا سَم بدن، کسالت، خستگی، بیماری و نیروهای منفی که در تَه رگ‌هایتان تَه‌نشین شده بود را بصورت برادۀ آهن و نیروی جاذبۀ زمین را بصورت آهنربای قوی فرض کنید. آنقدر زمین شما را به‌طرف خودش می‌کشد که تمامی سُموم، بیماری، خستگی، کسالت و نیروهای منفی‌تان که بصورت برادۀ آهن فرض کرده بودید را با قدرت زیادی به‌طرف خودش جذب می‌کند و تمامی آنها را از بدنتان به‌طرف زمین تخلیه می‌کند.
10- بعد از چند دقیقه که عمل بالا انجام شد، به‌حالت بعدی می‌رویم. حالا دیگر تمامی سُموم بدن، کسالت، خستگی، بیماری و نیروهای منفی از بدنتان دفع شده و جذب زمین گردیده، دیگر کسالتی ندارید.
11- حالا خودتان را در همان حالت اول که خوابیدید فرض کنید و تمامی بدنتان را شُل کنید. ابتدا یک بادکنک گازی را تصور کنید که به‌علت سبکتر بودن نسبت به هوا، در هوا شناور می‌باشد. حالا از نوک انگشتان پاهایتان کم‌کم به‌طرف بالا می‌رویم، بعد وارد بدن و سپس گردن و سرمان می‌شویم؛ طوری که مثل بادکنک گازی، سبک و سبکتر می‌شویم. در همین خصوص، به خودمان تلقین مثبت می‌کنیم که ما سبک و سبکتر می‌شویم؛ طوری‌که در هوا شناور شده‌ایم.
12- بعد از چند دقیقه که در این‌حالت بودید، به‌حالت اول برمی‌گردیم و در بدن خودمان جای می‌گیریم.
13- حالا شما تمامی سُموم، گرفتاری‌های روحی و عصبی، خستگی، کسالت، بیماری و نیروهای بد و منفی در بدنتان را دفع کرده‌اید و به جایش سلامتی، نیروی نشاط و جوانی، قدرت، سرحالی و نیروهای مثبت در بدنتان جاری شده و تمامی بدنتان از انرژی‌های کیهانی سیراب شده.
14- بعد از تمامی این مراحل که حدوداًً بیست دقیقه طول کشیده، اول دست‌هایتان را با همدیگر ماساژ داده، به صورتتان بمالید و کاملاً صورتتان را ماساژ نرم دهید. بعد خیلی آهسته چشم‌هایتان را باز کنید و خیلی آهسته و آرام بلند شوید، و حرکات کششی در حالت نشسته انجام دهید و کمی هم حرکات کِش و قوس بدنی در همان حالت انجام دهید، و بعد از این‌کارها، خیلی آهسته بلند شوید، و کم‌کم به فعالیت‌های خودتان بپردازید. بعد از چهارده دقیقه که دست و صورت خودتان را با آب می‌شویید، احساس قدرت و باهوشی می‌کنید. این حالات، نشان دهندۀ صحیح انجام‌دادن خواب عارفانه می‌باشد.
توجه: انجام‌دادن خواب عارفانه بیشتر از بیست الیسی دقیقه مجاز نمی‌باشد؛ لذا می‌توانید جهت برقراری زمان مورد نیاز، از نوار موسیقی که خیلی ملایم و صدایش هم نسبت به فضای شما مناسب باشد، استفاده نمایید؛ که در این‌صورت، هم وقت را تنظیم کرده‌اید و هم این‌که موسیقی ملایم بدون کلام (مدیتیشن طبیعت) باعث می‌شود که شما بهتر به موضوعات مربوط به خواب عارفانه تمرکز کنید.

خاصیت‌های دیگر خواب عارفانه
علاوه بر از بین بردن ناراحتی‌های روحی و عصبی، می‌توانید خودتان را هم معالجه نمایید (مثل: جوش دادن استخوان‌های شکسته در مدت کوتاه- از بین بردن سرطان‌ها، غُده‌های چرکی و تومورها در بدن- از بین بردن سنگ کلیه و غیره) و همچنین می‌توانید از این تکنیک برای پرواز روح از بدن، و خیلی چیزهای دیگر که واقعاً احتیاج داریم، استفاده کنیم.

همانطور که درد در ماست، درمان هم درون ماست. پس با خود شناسی و تصویر ذهنی عالی می‌توانیم به درون خودمان بنگریم و فعل و انفعالات بدنمان را تحت کنترل خودمان قرار دهیم و به بهترین شکل ممکن، برای شادابی و درمان خودمان از این نیروهای خدادادی که خداوند متعال در وجود تمامی موجودات زندۀ روی زمین قرار داده، استفادۀ درست را ببریم.

[برای دانستن بیشتر در این خصوص، می‌توانید از مطالب کتاب «خواب‌درمانی جامع (بیست دقیقه‌ای)- نویسنده: محمّدرضا یحیایی» بهره‌مند شوید.]

از خدا خواهیم توفیق عمل صالح جامع
بنیانگذار «انستیتو بین‌المللی جامع برگزیدگان ایران»
استاد محمّدرضا یحیایی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا