طریقت جامع

Search
Close this search box.
تز جدید “درد، بیماری و مرگ”

تز جدید “درد، بیماری و مرگ”

مثلث قدرت سلامتی در سه مورد صحبت میکند که سه طرف مثلث قدرت را تشکیل میدهد و اگر شخصی با این علم آشنا شود و آنرا رعایت نماید هیچگاه بیمار نمیگردد و از طول عمر برخوردار میگردد. این سه مورد که بصورت تز بیان میگردد به شرح زیر میباشد:

۱ – درد، تجمع بارهای الکتریکی در یک نقطه از بدن می باشد.

۲ – بیماری، کمبود و یا افزایش نیروی حیات «چی» یا «بارهای الکتریکی در یک نقطه از بدن میباشد.

3- مرگ، تخلیه نیروی حیات چی یا بارهای الکتریکی یا هاله های نورانی اطراف بدن از کل بدن می باشد.

طريقه استفاده کردن از نیروی حیات (چی)

در روز باید انسانها نیروی حیات (چی) خود را صرف کارهای مختلف نمایند، البته نه بیشتر و نه کمتر از حد توان و حتماً باید در شرایط مکان و زمان مناسب و مربوط به خود از آنها استفاده نمایند در غیر اینصورت زندگی خود را خیلی سریعتر از وقت تعیین شده از دست میدهند و آن هم با رنج و درد فراوان. وقتی که ما میتوانیم با یک برنامه درست، باعث پیشرفتمان گردیم چرا اینکار را انجام نمیدهیم؟ جوابش کاملاً واضح است، بخاطر ،غرور تنبلی، کبر، عجول بودن و…..

حالا بیائید شیوه زندگی خود را عوض کنید طوری که برنامه های درست تقویت انرژی حیات (چی) را کاملاً و با تمام وجود حس کنید. اگر به درجه ای برسید که بتوانید با تمام وجود علم انرژی حیات (چی) را حس کنید، به بالاترین درجه تکامل یعنی خود شناسی رسیده اید و هیچگاه نخواهید مرد.

جسم فانی است ولی روح همیشه جاویدان است، بشرطی که انسان به خودشناسی برسد.

کسی که نیروی حیات (چی) را کاملاً درک و حس کند هیچگاه بیمار نمی گردد و حتی در سن خیلی زیاد از حافظه و چابکی بالایی برخوردار خواهد بود، طوری که دیگران میگویند به فلان شخص نمی آید که پیرمرد ۱۲۰ ساله باشد، بلکه از لحاظ برخورد،حافظه، چابکی و نیرو حتی از یک جوان ۲۰ ساله هم قویتر است. اینگونه افراد هر چقدر پیرتر می شوند دارای حافظه، روحیه، چابکی و انرژی زیادتری میگردند.

ما فقط در داستانها خوانده ایم و یا نهایتاً در روزنامه ها و مجلات می خوانیم که فلانی در سن ۱۲۰ سالگی هنوز دارای هوش و چابکی دوران جوانی میباشد و با این سن هنوز در مزرعه و یا جنگل و یا در جاهای دیگر مشغول بکار خود میباشد و تا بحال هم به دکتر مراجعه نکرده است. درست است این مطالب داستان تخیلی نیست بلکه واقعیت دارد، زیرا اینگونه افراد در شرایط مکان و زمان مربوط به خود قرار گرفته و انرژی حیات (چی) را با تمام وجودشان حس کرده اند. حالا که اینگونه اشخاص با تمام وجود خود انرژی حیات (چی) را حس میکنند، انرژی حیات (چی) هم به آنها خوش آمد میگوید و انرژی خود را تمام و کمال تحت اختیار شخص مورد نظر قرار میدهد و به قول معروف با همدیگر دوست صمیمی شده و هیچگاه همدیگر را ترک نمیکنند. تا دیر نشده با انرژی حیات (چی) خود دوست شوید و با تمام وجود آنرا حس کرده و تحت کنترل خود بگیرید.

منبع: کتاب انرژی معجزه گر گیاهان

نوشته ی: استاد محمدرضا یحیایی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا