طریقت جامع

Search
Close this search box.
قویترین معجون سیر و لیمو برای باز کردن رگهای قلب و جلوگیری از حمله قلبی

قویترین معجون سیر و لیمو برای باز کردن رگهای قلب و جلوگیری از حمله قلبی

مواد لازم:

1- لیموی ترش تازه را به‌همراه پوستش به قطعات کوچک تقسیم کرده و تخمش را بگیرید (۶ عدد).

2- سیر کاملاً پوست گرفته شده (۳۰ حبه).

3- آب تازه تصفیه شده (۴ لیتر).

دستورالعمل تهیه معجون:

لیمو و سیر را به‌همراه نصف آب (2 لیتر) در مخلوط‌کن بریزید. آنرا به‌خوبی مخلوط کنید تا یک خمیر نرم بدست آید (اگر دوست داشتید، می‌توانید مقداری شکر سُرخ به آن بیفزایید). پس از آن، مخلوط را در یک کاسه بریزید و آب باقیمانده را به آن اضافه کنید. این مخلوط را به‌مدت حدوداً پنج دقیقه جوش داده و ۱۰ دقیقه بگذارید تا خنک شود. پس از اینکه خنک شد، از یک صافی برای الک‌کردن این معجون استفاده کنید تا هرگونه تفاله از آن برطرف شود. در نهایت باید چیزی حدود ۳ تا ۴ لیتر از این مخلوط را بدست آورده باشید. آنرا در یک بطری شیشه‌ای بریزید و در یخچال نگهداری کنید.

تذکر: بسیار مهم است‌که این مخلوط را در یک ظرف شیشه‌ای نگهداری کنید، زیرا ظرف پلاستیکی ممکن است منجر به تشکیل سُموم گردد.

دستورالعمل خوردن معجون:

این معجون سیر و لیمو را به‌میزان یک فنجان در روز به‌مدت ۳ هفته مصرف کنید و سپس به‌مدت یک هفته صبر کنید و سپس مجدداً برای 3 هفته دیگر نیز، هر روز به‌میزان یک فنجان در روز مصرف کنید. آنگاه دیگر مصرف نکنید. زیرا طول درمان شما در همین 6 هفته‌ای است‌که مابین آن یک هفته استراحت داشتید.

توجه: می‌توانید این روند را هر ۱۲ ماه یکبار یا هر چند وقت یکبار که پزشکتان اجازه‌اش را به شما بدهد، تکرار کنید. فقط یادتان باشد که نباید در خوردن این معجون افراط کنید. بهترین نوع مصرف آن، هر سال یک نوبت (3 هفته خوردن، یک هفته استراحت، و 3 هفته خوردن) می‌باشد. و بعد از اتمام دوره، دیگر خورده نمی‌شود تا سال بعد.

مهم: مابین دوره‌های درمان، حتماً مدتی فاصله بیندازید.

می‌توانید مایع معجون را قبل از نوشیدن گرم کنید یا حتی می‌توانید به‌عنوان یک نوشیدنی تابستانی آنرا با آب خنک رقیق کنید. خوبی این معجون، آسان بودن طرز تهیه و ارزان بودن مواد اولیه آن است.

نکته خیلی مهم: اگر واقعاً می‌خواهید از سکته دوری کنید، حتماً توصیه‌های بهداشتی از قبیل: ورزش کردن روزانه نیم ساعت، سیگار نکشیدن، تغذیه طبیعی، مصرف نکردن روغن‌های مصنوعی کارخانه‌ای، نخوردن غذاهای سُرخ‌کردنی، نخوردن قند و شکر، نخوردن غذاهای خیلی شور، استراحت و خواب به‌موقع، و دوری از استرس را جدی بگیرید.

سلامت و سربلند و موفّق باشید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا